Alla inlägg under juni 2013

Av Wictoria Ohlson - 23 juni 2013 15:58

varför ens ha kvar dessa människor som inte skulle bry sig ett skit om du försvann eller dessa människor som bara hånar allt du gör eller dem som har fått dej att må dåligt.
varför låta dem veta vad du gör eller tycker?
Du råkar göra något fel någonstans, kanska t o m här på fb och du vet att du kommer få skit för det. du går nervöst i skolan, du ser dem med dem men de gör inget. fler dagar går och inget händer sen en dag när dem är samlade så går dem på dej.
varför är det så att bara vissa blir mobbade?
varför är det så att popularitet och status är så himla viktigt idag?
är inte det viktigaste att ha äkta vänner?
jag förstår verkligen inte logiken.
det är sjukt men varför väljer vi då att ha kvar dem och är snälla mot dessa personer?
jo, vi hoppas på en förbättring.
att en dag så är det över.
ni människor som hånar, trycker ner, snackar skit och helt enkelt mobbar någon.
hur tänker ni?
förstår ni inte att ni tar ifrån deras självförtoende, lycka, glädje och så vidare?
ni kan till och med släcka ett liv.
är det de ni vill?
bära runt på känslan av att just du släckte ett liv på grund av att du mobbade personen?
tänk efter, jag är ingen ängel själv men har lovat mej själv att bättra mig.
det som har hänt mig ska inte gå ut över andra.

 

ny

Av Wictoria Ohlson - 22 juni 2013 16:19

Hejsan ^^

Jag heter wictoria och bor i södra dalarna.

på den här bloggen kommer jag lägga upp inlägg som handlar om tankar och saker som jag personligen tycker är viktigt att ta upp och sånt. hope you like it.

ska kanske presentera mig lite bättre nu. ^^

mitt namn är då Wictoria och är 15 år.  jag bor i en liten by i södra dalarna.

På fritiden så fotar jag, rider, spelar och skriver väldigt mycket.

jag har en fanifction på en blogg: mylifeaswictoria.blogg.se/onedirectionfanfics/

har även en annan blogg men kommer ta bort den.

aja, om det är något ni vill veta så får ni gärna fråga :)

love

Wiickxyy <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards