Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

ny

Av Wictoria Ohlson - 22 juni 2013 16:19

Hejsan ^^

Jag heter wictoria och bor i södra dalarna.

på den här bloggen kommer jag lägga upp inlägg som handlar om tankar och saker som jag personligen tycker är viktigt att ta upp och sånt. hope you like it.

ska kanske presentera mig lite bättre nu. ^^

mitt namn är då Wictoria och är 15 år.  jag bor i en liten by i södra dalarna.

På fritiden så fotar jag, rider, spelar och skriver väldigt mycket.

jag har en fanifction på en blogg: mylifeaswictoria.blogg.se/onedirectionfanfics/

har även en annan blogg men kommer ta bort den.

aja, om det är något ni vill veta så får ni gärna fråga :)

love

Wiickxyy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wictoria Ohlson - 18 januari 2014 22:12

Alldeles för många mår dåligt nu för tiden, speciellt tonåringar och ungdomar. Nu tänker du säkert. "ännu en som är ung och tror att hon vet något om livet." eller "ännu en som TROR att hon vet hur det är." Men jag vet hur det är när kroppen inte ork...

Av Wictoria Ohlson - 14 november 2013 18:21

Hejhej! klockan fyra på tisdag morgon ringde klockan och jag var mer död än levande just då. När jag skulle sätta mig i soffan så gick jag rakt in i ett lågt bord som stod mot väggen. När man var mer vaken så hoppade jag in i duschen och blev klini...

Av Wictoria Ohlson - 17 oktober 2013 20:01

Hej!Idag har inte varit en bra dag alls. Vaknade upp med förkylning men försökte ändå vara glad och gick till skolan. Men de första stegen inne i byggnade så förändrades mitt humör totalt. Jag ville bara vända och ta nästa buss tillbaka. Har verklige...

Av Wictoria Ohlson - 16 oktober 2013 20:44

I detta inlägget ska jag skriva om ett ämne som intresserar mig  och som jag vill lyfta. Kanske även få andra att våga göra samma sak.                                   Våldet mot män tystas ner. Det är våldet mot kvinnor som alltid står i fokus....

Av Wictoria Ohlson - 9 oktober 2013 18:23

Hej! kände att jag inte riktigt fick en bra start då det var hur länge som helst jag gjorde ett inlägg. i alla fall det som fick mig att tänka på bloggen var en grje jag hade skrivit i min gamla dagbok som var ganska klokt.   "Livet har upp och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards